Συχνές Ερωτήσεις
Υπάρχει φυσικό κατάστημα;Ναι, και θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά! Είστε ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσετε όσα γυαλιά ηλίου και οράσεως θέλετε ανάμεσα σε περισσότερα από 2.000 ζευγάρια που διαθέτουμε. Οι ώρες λειτουργίας μας είναι: Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-21:00 & Σάββατο: 10:00-18:00. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Φυσικά και μπορείτε αρκεί να επιλέξετε “Παραλαβή από το κατάστημα” ως τρόπο αποστολής κατά την διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Όταν τα προϊόντα είναι έτοιμα για παραλαβή θα ενημερωθείτε με SMS. Από την ημερομηνία προώθησης στο κατάστημα τα προϊόντα σας θα είναι δεσμευμένα για 15 ημέρες. Μετά την πάροδο αυτού του διαστήματος τα προϊόντα αποδεσμεύονται και δεν εγγυόμαστε για την διαθεσιμότητά τους.
Τα Οπτικά Αβράμης σας παρέχουν τους εξής 5 τρόπους πληρωμής:
- Με αντικαταβολή πληρώνοντας εξολοκλήρου το ποσό στο courier που θα παραδώσει τα προϊόντα.
- Με έμβασμα τραπέζης μεταφέροντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας σε όποιον τραπεζικό μας λογαριασμό επιθυμείτε.
- Μέσω κάρτας online. Χρησιμοποιήστε την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη σας κάρτα και ολοκληρώστε την αγορά με ασφάλεια ηλεκτρονικά.
- Μέσω του συστήματος PayPal χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.
- Στο κατάστημά μας κατά την παραλαβή πληρώνοντας είτε με μετρητά είτε με κάρτα.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Αποστολές εντός Ελλάδος
Τα προϊόντα μας αποστέλλονται μέσω της ACS Courier σε όλη την Ελλάδα. Διαφορετικά μπορείτε να τα παραλάβετε από το κατάστημά μας επιλέγοντας πρώτα την κατάλληλη επιλογή στο πλαίσιο διαλόγου κατά την αγορά προϊόντος.
- Για παραγγελίες άνω των 50.00€* τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.
- Για παραγγελίες έως 50.00€:
- αν καταθέσετε το ποσό μέσω τραπέζης, πληρώσετε με κάρτα ή μέσω PayPal κατά την online παραγγελία τα έξοδα είναι 2.50€ πανελλαδικά.
- αν επιθυμείτε πληρωμή με αντικαταβολή, τα έξοδα είναι 3.70€ πανελλαδικά.
- *για συσκευασίες έως 3 κιλά. Κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεται +1.85€.
Αποστολές εκτός Ελλάδος
Τα προϊόντα αποστέλλονται συστημένα μέσω ΕΛ.ΤΑ. και το κόστος είναι 10.00€ για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και 15,00€ εκτός αυτής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής και χρόνους παράδοσης πατήστε εδώ.
Ετοιμοπαράδοτα Προϊόντα
Εαν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα τότε ετοιμάζονται προς αποστολή την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την παραγγελία. Ενδέχεται ωστόσο μερικές φορές τα προϊόντα να εμφανίζονται ετοιμοπαράδοτα online όμως λόγω συνεχών παραγγελιών, εισαγωγών και εξαγωγών προς και από την αποθήκη να μην είναι διαθέσιμα. Σε εκείνη την περίπτωση το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει κατάλληλα παρέχοντας σας την επιλογή ακύρωσης της παραγγελίας.
Προϊόντα κατά παραγγελία
Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν είναι ετοιμοπαράδοτα και χρειαστεί να παραγγελθούν από προμηθευτές, τότε ο χρόνος παράδοσης είναι σύμφωνος με τον αναφερόμενο στην σελίδα προϊόντος.
Βασική αρχή μας είναι να ανανεώνουμε συνεχώς το απόθεμα μας ούτως ώστε να έχουμε πάντοτε ετοιμοπαράδοτα προϊόντα με μακρά ημερομηνία λήξης. Συνήθως για φακούς επαφής είναι 2 και πλέον χρόνια ενώ για υγρά φροντίδας φακών επαφής περισσότερο από 10 μήνες. Αν ωστόσο για κάποιον λόγο η ημερομηνία λήξης είναι συντομότερη, θα ενημερωθείτε κατάλληλα.
Στην περίπτωση που η αποστολή περιέχει προϊόν με διαφορετικό κωδικό από αυτό που παραγγείλατε, ενώ δεν έχετε συμφωνήσει σε όποια αλλαγή, τα μεταφορικά έξοδα τόσο της επιστροφής όσο και της αποστολής του σωστού κωδικού επιβαρύνουν αποκλειστικά τα Οπτικά Αβράμης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν και η συσκευασία του να μην έχει ανοιχθεί ή παραβιασθεί με οποιονδήποτε τρόπο καθώς και να επιστραφούν όποια δώρα ενδεχομένως το συνόδευαν.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε. Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο +30 210 3310488 ή με e-mail στο [email protected]. Διαφορετικά η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να δεχθεί την επιστροφή.
Για προϊόντα φακών επαφής και υγρών φακών επαφής οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
- χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
- Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, απαραίτητη είναι και η επιστροφή αυτού μαζί με το προϊόν.
- Συνοδεύεται από το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Για προϊόντα γυαλιών ηλίου και οράσεως επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
- Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί όποια ειδικά ταμπελάκια της εταιρείας μας ή του εργοστασίου, ούτε να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πλέον της δοκιμής, ούτε έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση ή επέμβαση όπως λ.χ. να έχουν αλλαχθεί οι φακοί. Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, απαραίτητη είναι και η επιστροφή αυτού μαζί με το προϊόν.
- Υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά του προϊόντος όπως η θήκη και συνοδεύεται από το παραστατικό στοιχείο πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με ασφάλεια και σωστά συσκευασμένα, ώστε να μην προκληθούν φθορές κατά την μεταφορά τους. Οι πελάτες παρακαλούνται να χρησιμοποιούν ένα σκληρό κουτί όπως το κουτί που παρέλαβαν και όχι φακέλους. Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με την ACS ή την Speedex. Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία AvramisOptics δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά για επιστροφή στην εταιρία μας.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση και το άθικτο της συσκευασίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Για επιστροφές από Ελλάδα:
Την 1η επιστροφή / αλλαγή επιβαρύνονται τα Οπτικά Αβράμης
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊον πληρώνει όποια επιπλέον διαφορά προκύψει και τα έξοδα αποστολής εκ νέου (ασχέτως ποσού παραγγελίας)
Για επιστροφές από εξωτερικό :
Ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα αποστολής ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας ΚΑΙ τα έξοδα επιστροφής