Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στην παρακάτω περίπτωση :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε ανά πάσα στιγμή να πατήσετε το κουμπί ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ -> Καλάθι ώστε να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού σας και να τα διαγράψετε. Σε περίπτωση που έχετε φτάσει στο τελευταίο στάδιο, πριν την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας πρίν πατήσετε το ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, μπορείτε να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδικασία και να διαγράψετε τα είδη απο το καλάθι σας. Κάνοντας "κλικ" στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας και μπορείτε να συνεχίσετε να πλοηγήστε στο web site μας.

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

Για να προβείτε σε επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο +30 210 3310488 ή με e-mail στο info@avramisoptics.gr . Εάν η εταιρεία δεν είναι ενήμερη για την επιστροφή του προϊόντος, τότε δε θα δεχτεί την επιστροφή.

Για προϊόντα Φακών Επαφής και Υγρά Φακών Επαφής επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον

  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Οι πελάτες παρακαλούνται να χρησιμοποιούν ένα σκληρό κουτί όπως το κουτί που παρέλαβαν και όχι φακέλους . Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με την ACS ή την Speedex .
  • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, αυτονόητη είναι και η επιστροφή του δώρου αυτού μαζί με το προϊόν.
  • Συνοδεύεται από το φορολογικό στοιχείο αγοράς (απόδειξη-τιμολόγιο).

Επιστροφές δεν είναι αποδεκτές σε προϊόντα ειδικής κατασκευής, ήτοι φακοί επαφής αστιγματισμού, πολυεστιακοί ή ετήσιοι. Πριν παραγγείλετε βεβαιωθείτε ότι η συνταγή των βαθμών σας και όλες οι παράμετροι (καμπυλότητα, διάμετρος, κ.ο.κ.) είναι συμβατοί με το προϊόν που επιλέξατε. Αν έχετε τη παραμικρή αμφιβολία καλέστε μας στο 2103310488.

Για προϊόντα Γυαλιών Ηλίου και Οράσεως επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον

  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή. να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τα ειδικά ταμπελάκια της εταιρείας μας ή του εργοστασίου, ούτε να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Οι πελάτες παρακαλούνται να χρησιμοποιούν ένα σκληρό κουτί όπως το κουτί που παρέλαβαν και όχι φακέλους . Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με την ACS ή την Speedex .
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πλέον της δοκιμής, ούτε έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση ή επέμβαση όπως λ.χ. να έχουν αλλαχθεί οι φακοί.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, αυτονόητη είναι και η επιστροφή του δώρου αυτού μαζί με το προϊόν.
  • Υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά του προϊόντος όπως η θήκη και το φορολογικό στοιχείο αγοράς (απόδειξη-τιμολόγιο).

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με ασφάλεια και σωστά συσκευασμένα, ώστε να μην προκληθούν φθορές κατά την μεταφορά τους. Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με την ACS. Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά για επιστροφή στην εταιρεία μας.

Για επιστροφές αποστολών εξωτερικού ο πελάτης επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου τα έξοδα επιστροφής.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση και το άθικτο της συσκευασίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών

«Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage »

1